luni, 23 aprilie 2012

Cupcakes cu ciocolata


Azi m-am trezit de dimineata buna :) sa pregatesc cateva prajiturele (de dus la scoala) pentru Dalia,fiica mea,care maine implineste 7 anisori.Da...7 ani,ce-a mai trecut timpul.Si cum azi e si sarbatoare,nu stiam cum sa fac...asa ca, la ora 7 si 10 minute eu eram deja prin bucatarie sa termin cu briositul macar pana incepe slujba.Vorba aceea "pana intra popa-n biserica".

Am ales o reteta de chec de fapt,o reteta din caietul mamei mele.

Avem nevoie de:
  • 6 oua
  • 6 linguri ulei
  • 1 pahar de zahar (~150 gr)
  • 2 pahare faina (~300 gr)
  • 1 pliculet zahar vanilat
  • 1 pliculet praf de copt stins cu sucul de la lamaie
  • 1 lamaie (coaja rasa+sucul)
Se separa albusrile de galbenusuri.Albusurile se bat spuma cu zaharul,iar galbenusurile se amesteca cu uleiul,apoi se adauga peste albusuri.Se amescteca usor pe vericala,apoi se adauga celelalte ingrediente,faina fiind ultima.Se aseaza in forme de briose si se dau la cuptor preincalzit (10 minute) la temp. de 170 de grade pentru 30-35 de minute.

Am pus cate o bucatica de cioco in fiecare,apoi am acoperit-o cu putina compozitie ...asa ciocolata ramane in mijloc.Se pot pune si bucatele de fructe sau pot sa ramana asa simple.




Pana s-au copt am pregatit si ornamentele...din pasta de zahar.Am facut si albinute,dar am uitat sa pozez ;)



si gata imbracate de sarbatoare...





Pt ornat am folosit si Royal Icing .

Au sfarsit intr-o cutie ...asta pana maine cand vor merge la scoala la colegii Daliei.


Sper sa fie savurate cu succes....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu