duminică, 18 martie 2012

Tort Ana

Pentru azi am pregatit primul meu tort imbracat in pasta de zahar, pentru copii.L-am facut cu multa dragoste pentru fiica unor foarte buni prieteni care ieri a implinit un anisor. A avut 3.5 kg si a fost cu mousse de fructe de padure si mousse de piersici.Culorile vii ii dau viata si l-au facut vedeta in aceasta seara.Sper sa va placa si voua.Avand in vedere ca e prima mea realizare de acest gen,eu sunt mai mult decat multumita si pot sa va spun cu toata sinceritatea ca am fost foarte emotionata cand l-am oferit in dar.










fericita familie.....


si sectiunea...



2 comentarii:

  1. Este superb!Felicitari!Ne-ar fi util celor care intram pe blog, sa ne dai reteta tortului si sa ne spui cum obtii acele culori.............si de unde cumperi colorantii pentru pasta de zahar....si cum se intinde pe tort pasta de zahar, lichida sau racita...multumim mult si succes....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult.Reteta tortului o s-o postez in zilele urmatoare,iar in ceea ce priveste pasta de zahar,gasesti toti pasii la sectiunea "Decoratiuni torturi"-Pasta de zahar.Colorantii sunt de la Wilton,si-i iau din Tg Mures de la Lumea Basmelor.

      Ștergere